onsdag 10 november 2010

Fruktsallad deluxe

Godkväll vänner!
Ett sent inlägg för att säga hej till er och höra att allt är bra! Själv är det fin fint lill-lördags mys här hemma hos mamma. Min syster har sina fina vänner här på tjejmiddag och visst blev det även smarrig fika över till oss andra!

Fruktsallad med banan, jordgubbar, äpple och vindruvor, nötter, vaniljglass, kolasås och pepparkakor såklart!


Lillan somnade tidigt och hennes underbara pappa är uppe i vårt hus och fixar och donar med vårt kök. Han är en klippa min älskade man, det är tur att det är fars dag på söndag för då ska han allt bli bortskämd, en riktig mysdag ska vi ha, planerad in i minsta detalj av av mig och Ottilia, myspys!

Tror allt det är dags för mig att visa bilder från vårt kök som nu alltmer liknar ett kök, idag kom ugn, micro och häll på plats, och oj vad nöjd jag är! Ser framemot att laga massvis med mat och baka massvis med pepparkakor :)Bilder kommer imorgon!

Kram,
Angelica

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida